Pomoc u architektów

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jeżeli chcesz kupić projekt:

 

Krok 1: Wyszukaj projekt i kliknij “Do koszyka”

Wszystkie projekty w naszej ofercie można w łatwy i przyjemny sposób odnaleźć za pomocą naszej wyszukiwarki znajdującej się w lewej części naszej strony. Należy odpowiednio zaznaczyć kryteria według, których wyszukają Państwo odpowiedni projekt. W karcie projektu znajdą się również podobne, zbliżone funkcją i architekturą projekty. W każdym projekcie możemy wprowadzić dowolne zmiany po wcześniejszych uzgodnieniach. Wszystkie projekty są dostępne w ,, lustrzanym odbiciu''. W razie dodatkowej pomocy zawsze z chęcią odpowiemy na Państwa pytania telefonicznie 508-668-889 jak i mailowo pod adresem biuro@uarchitekta.pl.
Po podjęciu decyzji dotyczącej wyboru projektu należy kliknąć guzik "Do koszyka" i przejść do zamówienia klikając w ikonkę koszyka na górnej belce nawigacyjnej.

 

Krok 2: Wypełnij dane w formularzu zamówienia oraz wybierz wygodny sposób płatności i wysyłki.

W celu realizacji zamówienia proszę wprowadzić niezbędne informacje tj. "Dane klienta".
Aby projekt został dostarczony pod inny adres niż zamieszczony na fakturze, proszę zaznaczyć "Inny" adres wysyłki i podać adres pod który mamy nadać przesyłkę.
W formularzu mogą Państwo określić dodatkowe zmiany w projekcie, żeby otrzymać bezpłatną zgodę. Należy wpisać w polu "Podsumowanie" planowane zmiany. Zgoda na zmiany zostanie dostarczona razem z projektem.

 

Jeżeli chcesz kupić dodatki:

 

Krok 1: ,,Dodatki''.

Po wybraniu dodatków (tj.dodatkowe instalacje w projekcie, niezbędne przybory budowlane) można dodać je "Do koszyka". 
W trakcie zamówienia można rezygnować lub dodawać nowe dodatki w koszyku.

 

Krok 2: Wypełnij dane w formularzu zamówienia oraz wybierz wygodny sposób płatności i wysyłki.

W celu realizacji zamówienia proszę wprowadzić niezbędne informacje tj. "Dane klienta".
Aby projekt został dostarczony pod inny adres niż zamieszczony na fakturze, proszę zaznaczyć "Inny" adres wysyłki i podać adres pod który mamy nadać przesyłkę.
W formularzu mogą Państwo określić dodatkowe zmiany w projekcie, żeby otrzymać bezpłatną zgodę. Należy wpisać w polu "Podsumowanie" planowane zmiany. Zgoda na zmiany zostanie dostarczona razem z projektem.

 

Dostawa zamówienia

 

Zamówienia realizujemy w terminie od 3 do 7 dni roboczych w zależności od zamówionego projektu. W dniu wysyłki nasz Doradca skontaktuje się z Państwem. Do każdego zamówienia dołączamy fakturę.
Nasza obsługa klienta odpowie na wszystkie pytania. Zamówienia przyjmujemy również telefonicznie: 508-668-889.

 

Zwrot projektu

 

Mogą Państwo dokonać zwrotu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wszystkie projekty zgodnie z art. 10 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny" (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 ze zm.) mogą Państwo zwrócić w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdują się pod adresem: www.uarchitekta.pl/pomoc/regulamin , formularz zwrotu można pobrać stąd.

 

Wymiana projektu

 

W zależności od wybranego projektu istnieje możliwość wymiany projektu po wcześniejszym uzgodnieniu warunków wymiany. Wymiana będzie wiązać się z dodatkowym kosztem przesyłki.
W celu ustalenia szczegółów zwrotu lub wymiany projektu, prosimy o kontakt z naszym Doradcą tel: 508-668-889 jak i mailowo pod adresem zamowienia@uarchitekta.pl. 

 

Reklamacje

 

Wszelkie reklamacje dotyczące sprzedaży projektów należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres emailowy uwagi@uarchitekta.pl lub Pocztą Polską na adres:

UARCHIEKTA Paweł Głowacki 
ul. Widok 32 
96-100 Skierniewice.

Reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko, - dokładny adres składającego reklamację - dokładny opis i powód reklamacji.
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania z przyjemnością udzielimy odpowiedzi tel: 508-668-889 jak i mailowo pod adresem uwagi@uarchitekta.pl. 

 

Czego nie możemy zakwalifikować do zwrotu lub wymiany?

 

  1. Projektów zużytych lub zaadaptowanych, które noszą ślady zniszczenia, są niekompletne lub zapisane, noszą ślady rozmontowania dokumentacji.
  2. Projektów i koncepcji, do których wprowadzono zmiany na życzenie klienta.
  3. Wszelkich produktów zamieszczonych w sekcji ,,Dodatki"

 (zgodnie z Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami)

Wróć do pomocy